Κριτήρια αναζήτησης: Μαθηματική Εκπαίδευση
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μαθηματική Εκπαίδευση Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of "Wolfram Mathematica" software in mathematics education - Design, implementation and evaluation of 1st and 2nd grade high school courses in tutoring classes [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-05-2025 Συγγραφέας: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη μαθηματική εκπαίδευση, με ιδιαίτερη έμφαση στο λογισμικό Mathematica. Η έρευνα διαρθρώνεται σε τρεις βασικούς άξονες: τη θεωρητική προσέγγιση του λογισμικού όπως και άλλων μαθηματικών λογισμικών πακέτων, την πρακτική εφαρμογή του Mathematica στη διδασκαλία και την αξιολόγηση της ...
Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: ΝΤΑΡΖΑΝΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Κύριος σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται ένας μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου, με Σύνδρομο Asperger κατά τη διδασκαλία των ενοτήτων «Αξιοσημείωτες Ταυτότητες» και «Ισότητα Τριγώνων». Πιο συγκεκριμένα, μέσω της περίπτωσης του μαθητή με Σύνδρομο Asperger έγινε προσπάθεια να αναδειχθούν οι ιδιαιτερότητες αλλά και οι δυσκολίες της διδασκαλίας βασικών εννοιών τη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mathematics education to students with mild and moderate intellectual disabilities [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Θεμελίδης, Γεώργιος Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Η μαθηματική εκπαίδευση των μαθητών με ελαφρά και μέτρια νοητική υστέρηση εστιάζει κυρίως στην κατάκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων ώστε να επιτευχθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό η κοινωνική ενσωμάτωση. Θεωρώντας ως δεδομένο ότι η εκπαίδευσή τους αποφέρει αποτελέσματα, ακόμα και αν τα αποτελέσματα αυτά αρχικά διαφαίνονται ως μηδαμινά, οι μαθητές αυτοί μπορούν να αναπτύξουν δεξιότητες ώστε να καταστού...