Κριτήρια αναζήτησης: Μαθηματικά/Math
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μαθηματικά/Math Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mathematical problem modeling within the context of an interdisciplinary approach to education [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-05-2025 Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία διερευνά τις διεπιστημονικές διαστάσεις της διδασκαλίας και της μάθησης της μαθηματικής μοντελοποίησης στο πλαίσιο της μαθηματικής εκπαίδευσης, δίνοντας έμφαση στις κρίσιμες συνδέσεις με τον πραγματικό κόσμο και τα πεδία STEM. Τα τρέχοντα εκπαιδευτικά παραδείγματα υποστηρίζουν όλο και περισσότερο μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη μάθηση, όπου τα μαθηματικά δεν είναι απομονωμένα από τι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: FIBONACCI SEQUENCES [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-9-2023 Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ Σχολή: Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας Τμήμα: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά (ΜΣΜ) Περίληψη (Abstract): Το αντικείμενο μελέτης, στο πλαίσιο της παρούσης εργασίας αφορά την αναλυτικήπαρουσίαση των ακολουθιών Fibonacci, των ιδιοτήτων τους, καθώς και την ανάδειξη τουπλήθους εφαρμογών τους, σε διάφορες πτυχές της καθημερινότητας και της επιστήμης. Ηεισαγωγή αναφέρεται στην ιστορική πορεία του ομώνυμου Μαθηματικού, θέτοντας ωςεναρκτήριο πρόβλημα ανάδειξης των ακολουθιών το πρόβλημα των λαγών. Στην πορεία...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Utilization of digital narrative in the development of the concept of position value in natural numbers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: ΜΠΑΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της αξιοποίησης της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία της αξίας θέσης ψηφίου, μέσω της εισαγωγής της έννοιας της δεκάδας, σε μαθητές της πρώτης Δημοτικού. Για τη δημιουργία της ψηφιακής ιστορίας χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού Scratch. Πρόκειται για μια γλώσσα κωδικοποίησης με απλή οπτική διεπαφή που επιτρέπει τη δημιουργία ...