Βρέθηκαν 8 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Millennials
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς και η γενιά των Millennials. Τα κριτήρια επιλογής διαμονής.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The segmentation of the tourist market and the generation of Millennials. The accommodation selection criteria. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2024
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς είναι ένα βασικό και απαραίτητο εργαλείο των τουριστικών επιχειρήσεων για την ανάλυση της αγοράς και τη προσέλκυση συγκεκριμένων ομάδων πελατών. Μέσα από την τμηματοποίηση, οι τουριστικές επιχειρήσεις διαμονής μελετάνε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επιλέγοντας το κοινό που θα στοχεύσουν. Στη συγκεκριμένη εργασία θα ασχοληθούμε με τη δημογραφική ...
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Κουρή, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Οι θεωρίες σχετικά με τη διαχείριση προορισμών, την ηγεσία προορισμού
και τη διακυβέρνηση προορισμού έχουν συμβάλει αξιοσημείωτα στην πρόοδο της
τουριστικής έρευνας. Ωστόσο, η τρέχουσα παγκόσμια δυναμική όσον αφορά την
περίπτωση των Millennials απαιτεί αναθεώρηση των παραδοσιακών μεθόδων και
μέσων ανάπτυξης προορισμών.
Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των απόψε...
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΦΕΡΦΥΡΗ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή ο τουρισμός αποτελεί τη κινητήρια δύναμη που μπορεί να βοηθήσει στην οικονομική ανάπτυξη ενός τόπου. Λειτουργεί ως ένα σύμπλεγμα επιχειρήσεων (τουριστικών και μη) που στο σύνολό τους είναι σε θέση να προσφέρουν σε ένα ταξιδιώτη εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα με βάση τις ανάγκες του.
Η παρακάτω διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με στόχο να αναδείξει τη σπουδαιότητα των ε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE INFLUENCE OF TRAVEL INFLUENCERS ON THE TOURIST DESTINATION IMAGE AND THE TRAVEL DECISION OF MILLENNIALS AND GEN Z INSTAGRAM USERS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Γουρδούλης, Νίκος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία είναι ένας από τους κύριους κλάδους υποδοχής/εσωτερίκευσης της επιρροής της τεχνολογικής εξέλιξης, της ανάπτυξης του διαδικτύου και των social media. Οι χρήστες των social media αφιερώνουν αρκετό χρόνο στις πλατφόρμες αυτές και αποτελούν στόχο του περιεχομένου των travel influencers. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της επίδρασ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Talent drain: Patterns and Retention strategies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
12-09-2021 [2021-09-12]
Batsis, Achilleas
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Over the past decades, our society, thus the working environment, went through a dramatical
transformation. Workforce today is more diverse than it was in the past; the percentage of
working women globally is increasing, people enter the job market older than they used to,
while the members of the younger generations are more educated academically and skilled
than their predecessors used t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The end of Millennials and the Generation Z: Differences, interactions and consumption patterns in the greek touristic reality [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Σούκη, Σπυριδούλα - Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός, λόγω των καταλυτικών επιδράσεων που ασκεί σε συνολικά οικονομικά μεγέθη όπως το ΑΕΠ, η κατανάλωση, η ανεργία και οι επενδύσεις, συμπεριλαμβάνεται στους τομείς υψηλής προτεραιότητας στην άσκηση των κυβερνητικών πολιτικών των χωρών. Λαμβάνοντας δε υπόψη και τους ταχείς ρυθμούς με τους οποίους μετεξελίσσονται και πλέον μετασχηματίζονται οι κοινωνίες, προκύπτει θα λέγαμε εμφατικά η ανάγκη...
Οι Millennials και οι Gen Z αλλάζουν το εργασιακό τοπίο. Μια εμπειρική έρευνα στην Ελληνική αγορά.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Millennials and Gen Z transforming the workforce. An empirical research in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-09-2019 [2019-09-08]
Ντζαρή, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The workplace has been disrupted radically over the past years due to the entrance of Millennials to the workforce. Millennials brought new ethics and attitudes and as a result the companies had to adjust their workplaces, in order to create the appropriate circumstances where a multigenerational workforce can cooperate efficiently. This was one of the most intense disruption that the workplace ha...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"Younger generations and the future of tourism: Millennials, Generation Z and sustainable tourism development through alternative forms of tourism" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Μελά, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος παγκοσμίως προσελκύοντας τη διεθνή επιστημονική έρευνα, σε όλους τους τομείς της οικονομίας συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού, πυλώνα της οικονομίας πολλών αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων χωρών. Μέχρι το 2020 προβλέπεται ότι περίπου 370 εκατ. νέοι θα ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο με τη συνολική αξία ταξιδίων να υπολογίζεται στα 400 δις. δ...