Κριτήρια αναζήτησης: Mentor
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Mentor Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Contribution of the Mentor Institution to the Professional Development of Teachers. Opinions of Primary Education Teachers. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Κυριακάκης, Ιωάννης Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη χρησιμότητα της εφαρμογής του Θεσμού του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση, τις δεξιότητες, τον ρόλο του καθώς και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο εκπαιδευόμενος από την εφαρμογή του θεσμού. Ως αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα στάθηκε η θέσπιση του νόμου 3848/2010 σύμφωνα με τον οποίο έχει ...
Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Τσερέκας, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις των διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με το θεσμό του Μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση και το ρόλο του διευθυντή ως μέντορα μέσα σε αυτό. Αφορμή για την πραγμάτωση της εργασίας αυτής στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010, με τον οποίο εισήχθει ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό σχολείο και ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη, με αποτέλεσμα τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mentorship of Special Education Teachers: Secondary School Special Education Teachers' views on mentoring. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Περιστέρη, Μαρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα έχει ως θέμα τη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου, σχετικά με το θεσμό του μέντορα. Οι δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι πολλές, όπως φαίνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας: ετερόκλητες και πολυπληθείς τάξεις,...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mentoring in tourism enterprises [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΤΟΥΡΑΜΑΝΟΓΛΟΥ, ΕΛΙΖΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική αποτελεί μια προσπάθεια εννοιολογικής προσέγγισης της ενδοεπιχειρησιακής συμβουλευτικής, ως μια πρακτική ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων. Πρωταρχικός στόχος ήταν η διερεύνηση των παραμέτρων που διέπουν τις συμβουλευτικές σχέσεις και διαμορφώνουν τα εκπορευόμενα αποτελέσματα. Επιπροσθέτως της βιβλιογραφικής έρευνας, πραγματοποιήθηκε εμπειρική μελέτη, με 121 συμμετοχές ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of Primary Education teachers regarding the contribution of the mentor institution to their professional development. A case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: Γεωργοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη συμβολή του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Αφορμή για την εργασία αυτή στάθηκε η θέσπιση του ν.3848/2010 για την εισαγωγή του θεσμού του Μέντορα στην εκπαίδευση, o οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη. Πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική έρευνα μελέτης περίπτωσης και ως εργαλεί...