Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Mοντέλο πολυγραμματισμών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Learned elements in the language course: The case of parliamentary discourse [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-2-2024
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η γλώσσα ως ζωντανός οργανισμός συνεχώς εξελίσσεται και αλλάζει. Η περίπτωση της ελληνικής δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι συνεχείς γλωσσικές μεταβολές μέσα στους αιώνες και οι κοινωνικοπολιτικές συνθήκες συνέβαλαν στην παράλληλη διαμόρφωση δύο γλωσσικών παραδόσεων, της λόγιας/αρχαΐζουσας και της δημώδους, με αποτέλεσμα την επιβίωση στην Κοινή Νέα Ελληνική στοιχείων προερχόμενων από το γλωσσικό παρελθόν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Reproduction of language myths about language change in the media: analysis and didactic use in the context of critical literacy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-2-2024
ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΓΚΑΝΙΑΡΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την αναπαραγωγή των μύθων σχετικά με τη γλωσσική αλλαγή στα ΜΜΕ. Η εργασία αποσκοπεί στην ανάλυση της γλωσσικής αλλαγής ως φαινομένου, των χαρακτηριστικών της, των παραγόντων που την προκαλούν και των μηχανισμών της. Ασχολείται, επίσης, με τους γλωσσικούς μύθους που αφορούν τον εξωτερικό δανεισμό, τη σχέση της νεοελληνικής με την αρχαία, τη γλώσσα των ν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Geographical variation and language teaching. A teaching proposal for the utilisation of the Ioannina idiom in a programme of critical literacy for students of the 5th and 6th grade of primary school. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-07-2020 [2020-07-25]
Παπαδόπουλος, Περικλής
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μιας διδακτικής πρότασης που απευθύνεται σε μαθητές/τριες της Ε’ και Στ’ τάξης του δημοτικού σχολείου. Η συγκεκριμένη διδακτική πρόταση αποσκοπεί στην αξιοποίηση του γιαννιώτικου ιδιώματος στο πλαίσιο ενός προγράμματος κριτικού γραμματισμού με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής γλωσσικής επίγνωσης των μαθητών/τριών και την άρση πιθανών προκαταλήψεων που...