Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
English as a Foreign Language
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
ATTITUDES OF GREEK EFL TEACHERS TOWARDS ENGLISH PRONUNCIATION AND THE ENHANCEMENT OF SPEAKING SKILLS LEADING TO COMPETENT,MULTILINGUAL USERS IN THE ELF CONTEXT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ, ΣΤΕΛΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): The global use of the English language spoken by everyone and anyone, no matter if Native English speakers or Non-native English speakers and their level of proficiency has caused radical changes in the ‘landscape’ and the demographics of the English language. Hence, what is termed as English pronunciation appears quite dubious. Its ‘correctness’ is inevitably linked to its speakers, now that NNEs...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Trait Emotional Intelligence as related to Teacher Efficacy and student achievement goals in an EFL context [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΚΟΥΡΑΚΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study was designed to investigate the relation of Trait Emotional Intelligence with Teacher Efficacy and student achievement goals in the context of English as a Foreign Language. Given the importance attached to teachers’ emotions as the basis of a psychologically secure and motivating learning environment, teacher efficacy beliefs as an influential factor enhancing classroom practices and ...