Κριτήρια αναζήτησης: CRM
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 7 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: CRM Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “Customer Relationship Management in the Retail Sector. How can customer satisfaction be enhanced? The case of meat purchases from supermarket retailers” [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-09-2022 [2022-09-11] Συγγραφέας: Michalopoulou, Maria-Eleni Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In the ever-changing times we live in, acquiring more and more knowledge about customers is one of the most important assets of a company towards profitability and achieving optimal results. Companies can obtain information of great importance through their customers where they can use it to improve and develop practices through which greater satisfaction and growth can be reached. This dissertati...
Ημερομηνία: 17-05-2020 [2020-05-17] Συγγραφέας: Tsirimokou, Maria Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Digital transformation is an imperative for today's businesses which are evolving rapidly. Many innovative tools are disrupting commercial and marketing techniques. These advancements are prevalent in many industries and specifically in Pharmaceutical industry. Several companies have implemented various digital tools and have allocated a large part of their budget on new technologies. This disser...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer relationship management in hotels as part of international hotel chains. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΣΤΟΓΙΑΝΟΒΣΚΙ, ΖΟΡΙΤΣΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός του ξενοδοχείου είναι η απόκτηση πιστού πελατολογίου, η οποία επιτυγχάνεται και μέσω της εφαρμογής του συστήματος CRM. Τα ξενοδοχεία λαμβάνουν πολυάριθμες πληροφορίες για τους πελάτες τους, τις οποίες μπορούν μέσω της στρατηγικής CRM να αξιοποιήσουν και να τις μετατρέψουν σε χρήσιμες γνώσεις για την καλυτέρευση του προϊόντος τους. Σκοπός είναι η δημιουργία καρποφόρων σχέσεων μεταξύ των πελα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of Crew Resource Management for Flight Crews [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Maragkos, Andreas Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Aviation accidents are a sad reality. Various researches during the last four decades showed that the human factor played a major role in these accidents. Aviation authorities and operators developed training programs, addressed as Crew Resource Management training, in order to avoid, trap or mitigate the results of the human error and make flying safer. The purpose of this dissertation is to eval...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer brand loyalty-Factors affecting consumer's behavior [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΟΝΣΟΛΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The aim of this study is to show how the brand and the branding activities affect the attitude and behavior of customers towards cable/pay-tv products. In the first part of this dissertation, the levels and stages of customers’ loyalty to the brand are presented and it is outlined the importance of CRM strategy. In the second part, factors have been shown to affect customer loyalty to a brand an...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of customer service - and consequently customer experience - in company's KPI's [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2016 [2016-09] Συγγραφέας: ΚΑΠΕΛΛΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation is an approach, in a theoretical and practical level, of the impact that, the added value by an efficient customer service, can exercise to the financial performance figures of a business. The study is divided into seven chapters, each of which discusses a different category of the subject. Starting with the analysis of customer concept and service, reference...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Relationship Management (CRM) in the Banking Sector. Factors Influencing Banking Customer's Satisfaction and Loyalty. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-02-2016 [2016-02-24] Συγγραφέας: ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική (ΤΡΑ) Περίληψη (Abstract): Το Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) αποτελεί έναν από τους πλέον καινοτόμους αλλά και σύγχρονους τρόπους προκειμένου να επιτευχθεί αύξηση της κερδοφορίας σε μία επιχείρηση. Το CRM δεν είναι απλά ένα λογισμικό αλλά μία ολόκληρη στρατηγική. Στόχος μιας τράπεζας αποτελεί η διαμόρφωση της κατάλληλης στρατηγικής που θα οδηγεί στην κατανόηση των αναγκών των πελατών τους, προκειμένου να ανα...