Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
συμβουλευτική καθοδήγηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Η αξιοποίηση του mentoringστην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The utilization of mentoring in professional development of primary education teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-09-2022 [2022-09-17]
Καρακατσάνη, Αριστέα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Περίληψη
Εισαγωγή:Ο θεσμός του μέντορα αποτελεί διεθνώς μια από τις πλέον διαδεδομένες στρατηγικέςεμψύχωσης, υποστήριξης, κοινωνικοποίησηςκαι καθοδήγησης των εκπαιδευτικών, που ενθαρρύνει την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη και συνδράμει στην παροχή υψηλής ποιότητας διδακτικού και παιδαγωγικού έργου.
Σκοπός: Η διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The institution of the mentor as a factor of support and professional development in primary education. Case study of two primary schools in Acharnes [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μασιάλα, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με το θεσμό του μέντορα και να διερευνηθεί αν θεωρείται απαραίτητος αυτός ο θεσμός και σε ποιο βαθμό είναι ωφέλιμος για το εκπαιδευτικό έργο και την επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Η έρευνα έλαβε μέρος σε δύο δημοτικά σχολεία των Αχαρνών, όπου οι εκπαιδευτικοί έλαβαν συστημ...
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
Βούλγαρη, Περσεφόνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, αποτελεί ο θεσμός του Μέντορα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αναγκαιότητα εφαρμογής του θεσμού, στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο. Επιπρόσθετα διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά: α) με τις δυσκολίες και τις ανάγκες των νεοεισερχόμενων στην εκπαίδευση εκπαιδευ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The perceptions and the positions of Secondary Education novice teachers concerning the reception and the support of them in the school units of Secondary Education. The role of mentoring. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Βακάλογλου, Ελπίδα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει την έρευνα που ιχνηλατεί τις θέσεις και τις αντιλήψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με την συμβουλευτική καθοδήγηση/mentoring και την υποστήριξη που προσδοκούσαν οι ίδιοι να λάβουν αλλά δεν έλαβαν ή έχουν ήδη λάβει κατά το πρώτο έτος της υπηρεσίας τους στη σχολική μονάδα από τους πιο πεπειραμένους συναδέλφους τους σε ένα πι...