Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
παράλληλη στήριξη
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, ΣΟΥΖΑΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα χαρακτηριστικά της μεντορικής σχέσης και τη συμβολή του μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη, την ψυχολογική υποστήριξη και τη μοντελοποίηση ρόλων. Επιπλέον, διερευνώνται οι δυσκολίες στο έργο, στις σχέσεις με τους συναδέλφους και στον φόρτο εργασίας για τους νέους εκπαιδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The burnout syndrome of teachers teaching in classes with Parallel Support and Learning Disabilities: The Case of Elementary Schools of the ''Neapoli Sikies Municipality'' of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΟΣΝΙΑΚΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τάξεις παράλληλης στήριξης με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί πρέπει να ανταποκριθούν στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες αυτών των μαθητών, όσον αφορά στην παροχή εκπαιδευτικής, ψυχολογικής και συναισθηματικής υποστήριξης. Μέσα από την έρευνα σε ένα δείγμα 71 εκπαιδ...