Κριτήρια αναζήτησης: μικροί μαθητές
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μικροί μαθητές Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effect of using puppets in storytelling to develop young learners’ Οracy skills [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μεσημέρη, Σοφία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation is to investigate whether and to what extent the incorporation of puppetry in storytelling enhances the Listening comprehension of the target foreign language and develops the Speaking skills of young learners with a focus on vocabulary retention in relation to the aforementioned Oracy skills. To that end, an action research was conducted in a State Primary...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring the impact of animated stories on young learners' vocabulary development and lexical chunks [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Υφούλη, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current dissertation aims at exploring the impact of comic series on vocabulary development in a young learners’ context. Animated stories constitute an indispensable part in young children’s life and an invaluable audiovisual means able to function as educational tool in an effective way. This research’s purpose revolves around the analysis of the cartoon viewing’s contribution to young learn...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing Young Learners' reading skills: Implementing the story-based framework in the context of EFL private education [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΜΠΕΚΙΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The current dissertation focuses on the impact of the story-based framework on young learners’ reading strategies as well as on their attitude towards the skill of reading. It refers to the importance of reading regarding children’s education and to the development of young learners’ reading strategies and degree of motivation. Its goal is to explore the ways in which young learners of English in...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Αναπτύσσοντας τις προφορικές δεξιότητες των μαθητών της Έ Δημοτικού συμπληρώνοντας το σχολικό εγχειρίδιο με επικοινωνιακές ασκήσεις [Αγγλική] Ημερομηνία: 01-09-2015 [2015-09-01] Συγγραφέας: ΤΣΑΜΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation indicated that communicative activities developed on the basis of learners’ needs and communicative criteria are more effective compared to coursebook speaking activities.