Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τα προσωπικά περιβάλλοντα μάθησης ως μορφή της άτυπης εκπαίδευσής τους
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teacher’s perceptions of personal learning environments as a form of informal learning [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Μαλαμίδου, Αγγελική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ)
Περίληψη (Abstract): Σημαντική πλευρά της μάθησης, ιδιαίτερα όσον αφορά την εκπαίδευση ενηλίκων, αποτελεί η αυτορυθμιζόμενη μάθηση, οι διαδικασίες εκείνες, δηλαδή, μέσα από τις οποίες το άτομο καθορίζει μόνο του το περιεχόμενο, το χρόνο, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να μαθαίνει. Λαμβάνοντας υπόψιν τη διαρκή ανάγκη του ατόμου για αυτό-μάθηση, η παρούσα διπλωματική εργασία διερευνά την έννοια των προσωπικών πε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Exploring self-regulated learning in the EFL teaching context in Greece for teacher development [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
ΟΥΖΟΥΝΑΚΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This study aims to explore self-regulated learning in the context of teaching English as a foreign language in Greece in order for teachers to be supported to raise students’ awareness of self-regulated learning. Particularly, it investigates teachers’ of English as a foreign language beliefs of self-regulated learning as well as their classroom practices on instructing self-regulated learning str...