Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αυτονομία μαθητών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Integrating Google Docs in Teaching Writing to Young Learners: A case study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΠΕΤΡΙΔΟΥ, ΚΛΑΙΡΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation explores the effectiveness of Google Docs as a collaborative writing tool in order to engage learners in process writing through the teaching of four writing lessons. In particular, a case study was carried out in three English language schools with 48 participants of A2 level according to the Common European Framework (Council of Europe, 2001). The research examined the c...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE PEDAGOGIC IMPLICATIONS OF USING CORPORA FOR TEACHING GRAMMAR [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΓΡΑΨΑ, ΑΝΝΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The teaching of grammar has always been a source of stress and concern for most Greek EFL teachers. However, this difficulty in keeping learners motivated and engaged in the teaching of grammar, made teachers receptive to new ideas and teaching methods. Corpora are a linguistic field that has a lot to offer to the struggle of Greek EFL teachers to innovate the teaching of grammar. The rapid evolut...