Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
αυτεπάρκεια
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Health education through informative actions and guidance with regards to alcohol consumption aimed at adolescents: The impact of social media and the significance of the self – efficacy theory [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΣΙΓΚΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγή: Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μεταξύ των ατόμων εφηβικής ηλικίας αποτελεί ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας παγκοσμίως εξαιτίας του υψηλού επιπολασμού της και των σοβαρών επιπτώσεων που έχει η συμπεριφορά αυτήν τόσο στην υγεία όσο και στη μετέπειτα ζωή του ατόμου. Για την αντιμετώπιση της ευρείας κατανάλωσης αλκοόλ στην εφηβική ηλικία, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν τα προγράμματα...
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Αλεξόπουλος, Ανδρέας
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο εκπαιδευτικός έχει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους στην υλοποίηση του σκοπού μιας σχολικής μονάδας. Οι γνωστικές, συναισθηματικές και ψυχοκινητικές δεξιότητες των μαθητών αναπτύσσονται με τη συμβολή του εκπαιδευτικού, ο οποίος βρίσκεται σε άμεση επαφή μαζί τους. Οι απαιτήσεις και η πίεση που αισθάνεται ο εκπαιδευτικός μπορεί να τον οδηγήσουν στην επαγγελματική εξουθένωσή, η οποία μπορεί να ...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Paraskevopoulou, Amalia
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): There is unanimous agreement among scholars regarding the cardinal role of feedback in distance learning, as students may be geographically far removed from tutors, and, thus, limited contact opportunities necessitate a sharp focus on efficient feedback provision (Hattie & Timperley, 2007, Chokwe, 2015). This dissertation attempts to show how supportive feedback on written assignments affects dist...