Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
απόψεις νηπιαγωγών
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Use and Utilization of ICT in Preschool Education: Views of Kindergarten Teachers [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μάλλιου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Τα τελευταία χρόνια η ραγδαία αύξηση εισόδου των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και
Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί αντικείμενο μελέτης και
έρευνας. Πλέον τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σε όλες τις βαθμίδες του
εκπαιδευτικού συστήματος, ξεκινώντας από το νηπιαγωγείο, δίνουν έμφαση στον
επιστημονικό και τεχνολογικό εγγραματισμό των μαθητών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Views of preschool teachers on the pilot program for the introduction of English as a foreign language in the Greek public kindergarten [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2021 [2021-09-19]
ΖΕΡΒΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης που συμμετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμα εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας ως ξένης, στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο κατά το σχολικό έτος 2020-21, ως προς την εφαρμογή του. Συγκεκριμένα, σε πρώτο επίπεδο διερευνώνται οι απόψεις τους για την πρώιμη εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, την επίδραση του πιλοτικού προγράμματος στου...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intercultural dimension in pedagogical practice in preschool education in Greece. Recording the views of the kindergarten teachers of A Athens [Αγγλική]
Ημερομηνία:
18-09-2021 [2021-09-18]
Γούβαλη, Αικατερίνη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του τρόπου λειτουργίας της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην προσχολική εκπαίδευση με ιδιαίτερη έμφαση στην αποτύπωση των απόψεων των νηπιαγωγών της Α΄ Αθήνας αναφορικά με τη διαπολιτισμική διάσταση στην παιδαγωγική τους πρακτική σε μία χρονική περίοδο από το 2016 και μετά, κατά την οποία έχουν αυξηθεί σημαντικά οι μεταναστευτικές και προσφυγικές ρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
OPINIONS OF PRE-SCHOOL TEACHERS CONCERNING THE TEACHING OF NATURAL SCIENCES AND THE FACTORS DETERMINING IT [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2017 [2017-09-29]
Πλιάσα, Ελένη
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η προώθηση του επιστημονικού αλφαβητισμού αποτελεί τη νέα τάση των σύγχρονων Προγραμμάτων Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, εκκινώντας από το νηπιαγωγείο. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των εν ενεργεία νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των ΦΕ και ειδικότερα, τη συχνότητα και τη χρονική διάρκεια ενασχόλησης με έννοιες των ΦΕ, τα θέματ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Attitudes and opinions of kindergarten teachers regarding the intergration of pupils with special educational needs in kindergarten. The case of the regional unit of kozani. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΓΚΕΚΑ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των νηπιαγωγών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης του νομού Κοζάνης σχετικά με την ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Επιμέρους στόχοι ήταν η καταγραφή των απόψεων για το ζήτημα της ειδικής αγωγής, των απόψεων αναφορικά με την ένταξη και το βαθμό ετοιμότητας του σχολείου, των εκπαιδευτικών ...