Κριτήρια αναζήτησης: Τμήματα Υποδοχής
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Τμήματα Υποδοχής Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 9-11-2022 Συγγραφέας: Χαλκοπούλου, Χρυσούλα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η μητρική γλώσσα (Γ1) αποτελεί επικοινωνιακό εργαλείο και χαρακτηριστικό της κοινωνικής ταυτότητας (Τajfel & Turner, 1979, 1986) του κάθε ομιλητή. Αναφορικά με το δίγλωσσο μαθητικό πληθυσμό, οι Γ1 αποτελούν επιπλέον γνωστικό εργαλείο (Cummins, 1979, 1981) και συναισθηματικό παράγοντα (Dulay&Burt, 1977, Krasen, 1981, Selinker, 1972) για την εκπαιδευτική πρόοδο του κάθε μαθητή. Για αυτό το λόγο, εξε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Views of secondary school teachers on the operation of refugee students receptions classes and the role of the teacher in them [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΒΟΥΛΓΑΡΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΚΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία διερευνούνται οι απόψεις και οι εμπειρίες των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με τη λειτουργία των Τμημάτων Υποδοχής και τον ρόλο τους σε αυτά. Για τον λογο αυτό επιλέχθηκε η ποιοτική έρευνα και χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική προσέγγιση για την ανάλυση και τη συλλογή δεδομένων. Για την έρευνα πραγματοποιήθηκαν 12 τηλεφωνικές συνεντεύξεις με εκπαιδευτικούς δευτερ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Attitudes and Lingual, Educational Practices of the teachers in the Reception Classses in Voiotia about bilingual students [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Εμμανουηλίδου, Γεωργία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση των απόψεων των εκπαιδευτικών των Τμημάτων Υποδοχής του νομού Βοιωτίας απέναντι στη διγλωσσία, τον ρόλο της στη σχολική επίδοση και την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, τις διδακτικές πρακτικές που χρησιμοποιούν και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 10 εκπαιδευτικοί, εννέα γυναίκες και ένας...