Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Σύστημα διαχείρισης ποιότητας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
14-9-2024
ΡΑΛΛΗ-ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΙΡΟΥΛΗ
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Το ISO 9001 θεωρείται ότι είναι κύριο στοιχείο του συστήματος διαχείρισης ποιότητας και καθορίζει σε μια επιχείρηση, λειτουργώντας ως πρότυπο, την εξασφάλιση της ποιότητας στον σχεδιασμό, στην ανάπτυξη, στην παραγωγή, στην εγκατάσταση και στην παροχή υπηρεσιών. Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να προσδιορίσει το ISO 9001 ως προς την εξέλιξή του προτύπου μέσα στα χρόνια, την εφαρμογή του από μικρομεσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Valuation of Quality Management Systems in Greek Enterprises, Case Study [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Τσάλη, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αποτίμηση – αξιολόγηση της προσπάθειας διαχείρισης της ποιότητας των προϊόντων αλλά και υπηρεσιών, στην οποία συμβάλλουν τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας (ΣΔΠ), τα οποία ασχολούνται με τη βελτίωση επίδοσης της επιχείρησης στην παρεχόμενη ποιότητα.
Πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου στις ελληνικές επιχειρήσεις, για τα κίνητρα πιστοποίησης, τα προβ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evaluation of the quality of the information and communication services offered by a higher education institution [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-04-2018 [2018-04-29]
Βαρούχα, Καλλιόπη
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): Η ραγδαία εξέλιξη των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας δημιούργησε την ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών τεχνολογίας και πληροφορικής προς τους πελάτες και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο τη συνεχή βελτίωση. Πλέον υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τη διασφάλιση ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη...
Ημερομηνία:
3-2005 [2005]
Κίμων Γ. Αλεξίου
Σχολή:
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Τμήμα:
Διαχείριση και Τεχνολογία Ποιότητας (ΔΙΠ)
Περίληψη (Abstract): H Ποιότητα στους Οργανισµούς που ανήκουν στο ∆ηµόσιο Τοµέα βρίσκεται σε αµφισβήτηση από το κοινωνικό σύνολο. Είναι απαραίτητο να χρησιµοποιηθούν σύγχρονοι τρόποι για την εδραίωση της Ποιότητας και τη βελτίωση της. Η «Επιθεώρηση Μεταλλείων Νοτίου Ελλάδος» (ΕΜΝΕ) που είναι µια µικρή και σχετικά αυτόνοµη υπηρεσία του ∆ηµοσίου, προσφέρεται για µια πιλοτική εφαρµογή. Το Πρότυπο ISO 9001:2000 είναι κατά...
Ημερομηνία:
5-2004 [2004]
Σοφία Αποστολίδου
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ)
Περίληψη (Abstract): Οι οργανισµοί παροχής υπηρεσιών, καλούνται σε καθηµερινή βάση να αντιµετωπίσουν πληθώρα πιέσεων και αλλαγών, οι οποίες προκύπτουν αφενός στο οικονοµικό, πολιτικό και κοινωνικό σκηνικό και αφετέρου στο πλαίσιο της εσωτερικής τους λειτουργίας. Η συνεχής βελτίωση αποτελεί το σκοπό του οργανισµού εκείνου που επιθυµεί την υψηλής ποιότητας παροχή υπηρεσιών, την ανάπτυξή του και την απόκτηση ανταγωνιστικ...