Κριτήρια αναζήτησης: Οπτική επικοινωνία
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Οπτική επικοινωνία Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual creations (Artworks) in the design and production of packaging and advertising [Αγγλική] Ημερομηνία: 12-10-2024 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον κρίσιμο ρόλο της εικαστικής δημιουργίας στον σχεδιασμό συσκευασιών και τη διαφήμιση, με έμφαση στη συμβολή της στη διαμόρφωση καταναλωτικής συμπεριφοράς. Αρχικά, αναλύονται οι επιρροές της γραφιστικής από καλλιτεχνικά κινήματα και η εξέλιξη του εικαστικού σχεδιασμού συσκευασιών από τη Βιομηχανική Επανάσταση έως τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Στη συνέχεια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Costas Tsoclis. Study case [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΝΑΥΣΙΚΑ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η διπλωματική αποτελεί μια περιπτωσιολογική μελέτη του εικαστικού Κώστα Τσόκλη. Βασικό κόμβο για την ανάπτυξη της έρευνας αποτελεί η ανάλυση και η επαληθεύσιμη κατανόηση των παραμέτρων που συμβάλουν στην εκφορά και πρόσληψη των εικαστικών προτάσεων του δημιουργού, μέχρι και τα έτη 2004-2005. Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης οι παράμετροι που συνθέτουν την επικοινωνιακή διάσταση του έργου του Τσόκλ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Study of product promotion through different communication channels. What are the special conditions that determine the way and ultimately the format of the optical communication message depending on the nature of the medium? [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Οι εταιρείες σήμερα αντιμετωπίζουν μία σειρά προκλήσεων, μεταξύ των οποίων τον υψηλό ανταγωνισμό και την αύξηση του μεριδίου αγοράς τους, στις οποίες συνήθως ανταποκρίνονται μέσω ολοκληρωμένων στρατηγικών προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους στο αγοραστικό κοινό. Οι δράσεις προώθησης προσαρμόζονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, με στόχο να...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Rigor Mortis: Illustrating Storyboards for an Audiovisual Production [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΟΥΤΟΥΣΙΔΗΣ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Το εικονογραφημένο σενάριο (storyboard) αποτελεί βασικό εργαλείο στο στάδιο προετοιμασίας μιας οπτικοακουστικής παραγωγής.Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις μορφές και τις χρήσεις ενός εικονογραφημένου σεναρίου (storyboard) και ερευνά τον ρόλο ενός εικονοσεναριογράφου (storyboard artist) κατά την προετοιμασία ενός οπτικοακουστικού έργου, καταγράφοντας συνοπτικά τους συντελεστές μιας οπτικοακουστικής πα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: VISUAL COMMUNICATION AND SOCIAL MEDIA: THE IMPORTANCE OF VISUAL COMMUNICATION IN SOCIAL MEDIA. HOW AND TO WHAT EXTENT SOCIAL MEDIA INFUENCE MODERN VISUAL COMMUNICATION? [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-9-2023 Συγγραφέας: ΑΡΓΥΡΩ ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗ Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) είναι στενά συνυφασμένα με την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η οπτική επικοινωνία είναι κυρίαρχη σε όλες τις πλατφόρμες ΜΚΔ. Στην παρούσα εργασία θα αναλυθούν οι πλατφόρμες που χαρακτηρίζονται αμιγώς ως ΜΚΔ : Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, LinkedIn, Snapchat. Αρχικά θα εξεταστεί ο οπτικός σχεδιασμός και η οπτική σύνταξη των πλατφορμών για να παρουσιαστούν ο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Rebranding of corporate identity and parallel design of the advertising campaign for the Balkan Botanic Garden of Kroussia. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: Κασαπίδης, Παναγιώτης Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται το rebranding της εταιρικής ταυτότητας και παράλληλος σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας για τον Βαλκανικό Βοτανικό Κήπο Κρουσσίων. Αρχικά θα αναλυθούν θεωρητικά οι έννοιες branding και rebranding. Όσο αφορά για το rebranding, θα εξηγηθούν οι τρεις διαφορετικές κατηγορίες του, και θα αναλυθεί σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούμε το rebranding καθώς...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual Communication and children-youth audiences. Analysis of the message of the posters for the International Children’s Book Day. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑΚΗ, ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η αφίσα αποτελεί τη συνεπτυγμένη οπτική απεικόνιση ενός μηνύματος. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την αφίσα ως μέσο επικοινωνίας και έμπνευσης για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και αναλύει τα μηνύματα δώδεκα (12) αφισών διαφορετικής χωροχρονικής προέλευσης με βάση τη σημειωτική θεωρία των Saussure, Peirce και Barthes και τη γραμματική του οπτικού σχεδιασμού των Kress & Van Leeuwen....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Graphic design and performing arts [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Βιτσαξάκη, Ρεβέκκα - Θεοδώρα Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Τα δύο πεδία με τα οποία καταπιάνεται η εργασία είναι η γραφιστική και οι παραστατικές τέχνες. Όμως το βασικό θέμα που πραγματεύεται, όπως περιγράφεται και στο δεύτερο σκέλος της εκφώνησής της, είναι η αμφίδρομη σχέση τους. Αρχικά ορίζονται θεμελιώδεις έννοιες, όπως η Τέχνη, η σχεδίαση, η οπτική επικοινωνία, η σημειολογία, κ.ά., σημαντικές για την πορεία της εργασίας, και ορίζονται τα βασικά της...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Visual communication and Greek tourism: E.O.T.'s promotional videos in conjunction with the organization's communication strategy 2008-2018 [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Θεοδωράκου, Αυγερινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα του τουρισμού, που αποτελεί πολυσύνθετο και ευαίσθητο προϊόν στις συγκυριακές διακυμάνσεις, διερευνάται με την παρούσα μελέτη η αποτύπωση της επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στο οπτικό μέσο του βίντεο, καθώς και η εμφάνιση σε αυτό του ευρύτερου περιβάλλοντος (κοινωνικού, οικονομικού, πολιτικού και πολιτισμικού). Επίσης εξετάζεται ο ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Thessaloniki International Film Festival Communication Strategy: The Poster as Visual Identity and Form of Art [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: ΤΙΤΟΝΗ, ΦΥΛΛΙΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η φεστιβαλική αφίσα συνιστά βασικό επικοινωνιακό εργαλείο των πολιτιστικών οργανισμών για την προώθηση των μηνυμάτων τους, το οποίο περιλαμβάνει πολλές ιδιαιτερότητες, όχι μόνο στο πεδίο του σχεδιασμού αλλά κυρίως στο πεδίο της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πράξης. Στο πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας επιχειρείται μία σύντομη αναφορά στο πεδίο του Οπτικού Πολιτισμού και γίνεται επισκόπησ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Expression and perceptual experience through the artistic use of light: An application of light art [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Δημητριάδου, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει την εικαστική χρήση του φωτός ως μέσου έκφρασης και δημιουργίας μιας αντιληπτικής εμπειρίας. Σκοπός της ΔΕ είναι η μελέτη των τρόπων με τους οποίους αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος τα οπτικά ερεθίσματα και η αναγνώριση τους από τις αισθήσεις και τελικά το πως μπορεί να επιτευχθεί η δημιουργία μιας οπτικής εμπειρίας διαμέσου του φωτός. Το φως με τα φυσικά χαρακτηρισ...