Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Webquests, stories, collaboration, constructivism, young learners
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
A conventional vs a long-term webquest story-base framework in the fifth grade of a primary school: a case study. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΟΥΛΟΥΣΙΔΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The present dissertation focuses on the exploitation of the internet and the WQs for the reading of stories in an EFL context. The relevant literature of reading and WQs is reviewed in a socio-constructivist framework. The purpose of this study is to determine which reading strategies are identified through the use of the WQ and to what extent they are applied. This investigation also examines th...