Κριτήρια αναζήτησης: Web 2.0 Pedagogy
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Web 2.0 Pedagogy Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Google Documents: A useful tool to develop collaborative writing by increasing students' creativity and motivation in an EFL Context. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΕΞΑΡΧΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΑΘΗΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In the digital world we live in, where technological tools are constantly evolving, new frameworks for learning are built. Specifically, Computer Assisted Language Learning contexts are created that replace traditional language teaching and simultaneously bear fruitful results for learners. In these contexts, students have the opportunity to develop new skills (‘new literacies’) and gradually esta...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Εξερευνώντας τα Google Docs ως ηλεκτρονικό συνεργατικό εργαλείο, στα όρια του ελληνικού πλαισίου διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας, ως Ξένης Γλώσσας [Αγγλική] Ημερομηνία: 31-05-2015 [2015-05-31] Συγγραφέας: ΤΣΩΛΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Based on the premise, that the power of Web 2.0 is to connect teachers, learners and resources, we set out to create and hopefully sustain a collaborative community of inquiry, aided by the new web tools (Google Docs – Google Sites) and the advantages they offer. Consequently, the educational proposal outlined here, is situated in the context of a community of learners, focused on a purposeful inq...