Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Vocabulary learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE IMPLEMENTATION OF THE STORY-BASED FRAMEWORK TO YOUNG LEARNERS IN THE EFL CONTEXT, THE CASE OF THE 5th GRADE OF PRIMARY SCHOOL. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2023
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΑΚΙΔΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση της διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας ως ξένης γλώσσας μέσω της Εφαρμογής Διδασκαλίας Παραμυθιών στην ικανότητα κατανόησης γραπτού λόγου μαθητών δημοτικού σχολείου. Συγκεκριμένα, η παρούσα διπλωματική θα διερευνήσει την εγκυρότητα της υπόθεσης ότι η διδασκαλία παραμυθιών είναι ένα ιδιαιτέρως ενθαρρυντικό μέσο ώστε οι μικρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Adopting songs and visual aids as some of the teaching techniques which stimulate motivation in Vocabulary learning for EFL learners of the 3rd Grade of Greek State school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Τσαρούχα, Βασιλική
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The current dissertation paper attempts to investigate whether Greek State school teachers adopt certain teaching techniques in order to stimulate motivation in vocabulary learning for EFL learners. To what extent are music, visuals and other enlightening practices being implemented by the teachers of the 3rd grade? Also, is it feasible that these methods arouse the learners’ interest and invoke t...