Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
VOCABULARY
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Detecting the use of language learning strategies in a Greek primary school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
BARMPATI, GEORGIA
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The current dissertation is a study on the communication strategies implemented by Greek elementary school students in order to increase vocabulary acquisition. The writer investigates the main problems that English foreign language learners face concerning vocabulary development. The ways that the brain processes and retains new information are described and the differences between English and Gr...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
EVALUATION OF WRITING AND VOCABULARY MATERIALS OF TWO COMMERCIAL BOOKS FOR B’ SENIOR LEARNERS AND SUGGESTIONS FOR FURTHER IMPROVEMENTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΜΙΧΑΛΤΣΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): This research presents an evaluation overview of two commercial textbooks and their suitability with respect to the needs and the curricular demands concerning the development of writing skills of B’ Senior English language learners. More specifically, the two textbooks compared are ‘Spark 2’ and the ‘Here We Go 2’ from Express publishing and Burlington Books respectively. The main objective of th...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Impact of Implementing a Story-based Framework on Young Learners' Vocabulary Development in the 3rd Grade EFL Classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΤΖΕΜΠΕΤΖΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): ABSTRACT
The present dissertation aims at presenting the beneficial impact of the implementation of a story-based framework on young learners’ vocabulary acquisition of words and language chunks. Thirty-eight young learners attending the third grade of the primary school participated in this research, which was implemented in a state primary school in Chania.
Based primarily on the implicati...