Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
VIRTUAL REALITY
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Analysis and Evaluation of Virtual reality and Augmented Reality in Pilot Training [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-05-2022 [2022-05-22]
ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Digitalization of modern society is a fact. Every aspect of social life is subject to
digital change. Internet and social media platforms have modulated the way people
socialize, receive information, train and educate or entertain themselves. New digital
business models, based on immersive technology are designed in order to process data,
identify patterns and/or control industrial processes. ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evolution and potentials of Social Media platforms to advertise brands with the usage of new AR or VR technologies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΕΥΔΟΞΙΑ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση και η εξέλιξη των δυνατοτήτων των μεσών κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) να διαφημίσουν εταιρείες, προϊόντα και υπηρεσίες με προσθήκη και χρήση νέων τεχνολογιών AR ή VR. Πιο συγκεκριμένα διερευνάται κατά πόσο μπορούν οι νέες τεχνολογίες αφενός να χρησιμοποιηθούν από εταιρείες και αφετέρου να λειτουργήσουν θετικά για την καλύτερη και πιο εξατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Tourism marketing through internet and social media, the contribution of smartphones and virtual reality. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΚΑΣΤΑΝΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει μετασχηματίσει όλο το μείγμα μάρκετινγκ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν όλο και σημαντικότερο ρόλο ως πηγές πληροφοριών για τους ταξιδιώτες με το website να είναι το κέντρο επικοινωνίας του μίγματος μάρκετινγκ ενώ ο ρόλος των smartphones είναι καταλυτικός αφού ο μέσος άνθρωπος το ελέγχει 150 φορές κατά μέσο όρο την ημέρα. Παράλληλα η εικονική πραγματικότητα προσφέρει...