Κριτήρια αναζήτησης: Travel
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Travel Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role and the impacts of internet technology on the tourism services sector by travel agents and the development of e-travel in Greece. The example of an e-travel agency, development strategies and promotional actions in the Greek market [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Αλεκτορίδης, Ευάγγελος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα μελέτη, θα παρουσιαστεί η επίδραση της τεχνολογίας του internet στον τομέα της παροχής των τουριστικών υπηρεσιών,. Μετά την παρουσίαση των ανωτέρω θεμάτων θα επιχειρηθεί η εφαρμογή των προαναφερθέντων πληροφοριών, γνώσεων και τεχνικών, για την δημιουργία ενός τουριστικού πρακτορείου το οποίο θα παρέχει τις υπηρεσίες του, μέσα από το διαδίκτυο. Μέσα από αυτήν την πορεία θα διερευνηθεί ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Chinese Outbound Tourism: The Profile of the Chinese Outbound Tourist and Its Tourist Behavior Characteristics [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Παπαγεωργίου, Κωνσταντίνος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΗΛ. ΑΡΧΕΙΟΥ ΕΩΣ ΤΟΝ 9/2022. Αναμφίβολα, ο Κινέζικος εξερχόμενος τουρισμός αποτελεί πλέον τα τελευταία χρόνια, τη κορυφαία δεξαμενή τουριστών παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία των διεθνών τουριστικών Οργανισμών. Η έκρηξη του εξερχόμενου Κινέζικου τουρισμού των τελευταίων χρόνων, αποτελεί ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον φαινόμενο που δημιουργήθηκε καταρχήν, λόγω της άρσης απαγόρευσης εξόδ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The impact of Social Media on the behavior of tourists in choosing a Greek tourist destination. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: Μικέ, Βασιλική Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών οικονομιών, συμβάλλοντας σε αρκετά μακροοικονομικά μεγέθη. Ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, ο τουρισμός έχει αλλάξει εικόνα καθιερώνοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη λειτουργία του. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Mobile Tourism: Market, Trends and Challenges [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-09-2019 [2019-09-08] Συγγραφέας: Frousiou, Marina Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): These days, smart devices and applications installed in smart appliances are used widely by people. Their extensive consumption has led to the requirement of investigating means that can be simply used through smartphones or tablets to make life less complicated. There is a variety of applications, such as travel, gaming, social, etc. That’s the reason why mobile devices consist an essential fact...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Determinants of soclal media use in travel [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: Καζασίδου, Δήμητρα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημειώσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και επηρεάζουν κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής. Λογικό επακόλουθο ήταν και η επιδρασή τους στον τουριστικό τομέα. Η κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ένα ταξίδι θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τους μάνατζερς των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και για τους τουριστικούς...