Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Teaching English to young learners
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effectiveness of using animated stories and songs in the heterogeneous EFL classroom of 2nd Graders in a Greek state school [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Βλάχου, Νικολέττα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Teaching English to Young Learners (YL) through animated stories and songs can have remarkable benefits for meaningful language instruction. The present dissertation aims at investigating how effective animated stories and songs can be in the Greek EFL classroom, as a means to promote YLs’ motivation and autonomy, to enhance their listening and speaking skills and to influence their attitude towar...