Κριτήρια αναζήτησης: Teachers’ difficulties
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Teachers’ difficulties Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors that prevent secondary educators to implement Critical Language Awareness Curricula in Greek High School: philologists’ views. [Αγγλική] Ημερομηνία: 27-09-2020 [2020-09-27] Συγγραφέας: Γεωργακοπούλου, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η κριτική γλωσσική επίγνωση είναι μία θεωρία γλωσσικής διδασκαλίας που έχει εισαχθεί την τελευταία δεκαετία στα ελληνικά Προγράμματα Σπουδών με σκοπό να προωθήσει τις δεξιότητες κριτικού γραμματισμού στους μαθητές όλων των βαθμίδων. Η παρούσα εργασία διερευνά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή της οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου. Η έρευνα, που ακολουθεί την ποιοτική προσέγγιση, βασίστηκε ...