Κριτήρια αναζήτησης: TV commercials
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: TV commercials Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: National Identities in Aegean Airlines Advertisements: Critical Discourse Analysis and Teaching Proposal [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-02-2022 [2022-02-26] Συγγραφέας: Γεργκανιάν, Μαρίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία μελετάται ο τρόπος με τον οποίο οικοδομούνται και προβάλλονται οι εθνικές ταυτότητες σε διαφημιστικά κείμενα, ενώ παράλληλα επιχειρείται η ανάδειξη των εθνοπολιτισμικών στερεοτύπων που αναπαράγονται, κυρίως μέσω του χιούμορ, τόσο σε γλωσσικό και σημειωτικό όσο και σε ευρύτερο κοινωνικοπολιτισμικό επίπεδο. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται μια διδακτική πρόταση που αξιοποιεί τα κείμε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Gender identities in TV advertisements. Critical analysis and didactic utilization in primary school students. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-07-2021 [2021-07-30] Συγγραφέας: Σιούλα, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Σύγχρονες τάσεις στη γλωσσολογία για εκπαιδευτικούς (ΑΔΕ) Περίληψη (Abstract): Περίληψη Στην εργασία αυτή μελετώ τον τρόπο με τον οποίο αναπαρίστανται τα έμφυλα στερεότυπα μέσα σε κείμενα μαζικής κουλτούρας και επιχειρώ να αναδείξω τις ιδεολογίες υποβόσκουσες ή μη, που αναπαράγονται σε αυτά. Στο πλαίσιο αυτό επιχειρώ τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση δεδομένων προερχομένων από τα ΜΜΕ, τα οποία στόχο έχουν να προωθήσουν την κριτική ικανότητα των μαθητών/τριώ...