Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Strategic Marketing Plan
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Wellness & Luxury Tourism: Strategic Marketing Plan for a 5 star boutique hotel in Santorini [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Χαλκιαδάκη, Μαριγιάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Κατά τις τελευταίες δεκαετίες ο τουρισμός ευεξίας και πολυτελείας εξελίσσεται ταχύτατα σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, η ανάπτυξή του βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αρκετά πολυτελή ξενοδοχεία τα οποία προσφέρουν υπηρεσίες ευεξίας. Παρόλα αυτά όμως, αυτή η τάση η οποία βρίσκεται υπό διαμόρφωση δημιουργεί αισιοδοξία ως προς το μέλλον της συγκεκριμέ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for the development of Cultural Tourism in the Prefecture of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κυριακόπουλος, Παναγιώτης-Αθανάσιος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί παγκοσμίως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη βιομηχανία και τον σημαντικότερο παράγοντα για την ευημερία των προορισμών, καθώς ως οικονομική δραστηριότητα είναι ιδιαίτερα αποδοτικός. Αυτό έχει ως συνέπεια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό μεταξύ των προορισμών οι οποίοι κάνουν προσπάθειες για να ξεχωρίσουν και να γίνουν ελκυστικοί μέσα από τη δημιουργία τη δικής τους διακριτής εικόνας και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan of Tourism. The Case Study of prefecture of Achaia. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
07-09-2019 [2019-09-07]
Papanikolopoulou, Ioanna
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The tourism is undoubtedly one of the main economic sources of Greece, contributing decisively to its development and prosperity. The ancient Greek and Roman civilization, our history, the sun and the sea, the thousand of islands, the abundant artistic and cultural activities, the rich national and local traditions and our religion reflect on a very wide range of tourist activities attracting mill...
Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ ΛΕΡΟΣ
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
SEGMENT OF GAY & LESBIAN (LGBT) TOURISM IN GREECE. MARKETING PLAN OF LEROS ISLAND GREECE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΛΑΜΠΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα υφεσιακή οικονομική περίοδο που διανύει η χώρα μας, ο τουρισμός θα αποτελέσει την κινητήρια δύναμη της ελληνικής οικονομίας καθώς οι διεθνείς επισκέπτες αυξάνονται, η μέση δαπάνη ανά ταξίδι αυξάνεται, ενισχύοντας σημαντικά το ΑΕΠ. Συνεπώς, η ανάπτυξη νέων και η ενίσχυση των υπαρχουσών αγορών στον τουρισμό μπορεί να βοηθήσει σημαντικά την ελληνική οικονομία.
Σκοπός της παρούσας διπλω...
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΟΣΜΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας. Η συνεισφορά του τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντική και μάλιστα σε μια χρονική περίοδο, όπου η χώρα μας έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση που ξέσπασε το 2008 σε παγκόσμιο επίπεδο και που δυστυχώς εξακολουθεί να ταλαιπωρεί μέχρι σήμερα. Ο τουρισμός αποτελεί ένα τομέα που με την κατάλληλη οργάν...