Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Storytelling, Young Learners, Vocabulary Enhancement
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
''Storytelling as a means of achieving vocabulary acquisition when teaching the English language to Greek Young Learners.Α case of teaching intervention. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-02-2022 [2022-02-19]
Γούσιου, Αγορίτσα
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Abstract
Teaching English as a foreign language (TEFL) to young learners aged 7-12 years old has emerged as a new era of study for the last decades. There has been a long discussion about the benefits of learning a foreign language at an early age and this is quite often used to support the notion of the early introduction of foreign language teaching.
The present qualitative study explores how...