Κριτήρια αναζήτησης: Storytelling, Young Learners, Vocabulary Enhancement
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Storytelling, Young Learners, Vocabulary Enhancement Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ''Storytelling as a means of achieving vocabulary acquisition when teaching the English language to Greek Young Learners.Α case of teaching intervention. [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-02-2022 [2022-02-19] Συγγραφέας: Γούσιου, Αγορίτσα Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Abstract Teaching English as a foreign language (TEFL) to young learners aged 7-12 years old has emerged as a new era of study for the last decades. There has been a long discussion about the benefits of learning a foreign language at an early age and this is quite often used to support the notion of the early introduction of foreign language teaching. The present qualitative study explores how...