Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Story-Based Instruction/Διδασκαλία μέσα από Ιστορίες
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Effects of Story-Based Grammar Instruction on Greek EFL Young Learners’ Performance during COVID-19 on Zoom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-07-2021 [2021-07-17]
ΚΑΛΥΒΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The importance of grammar instruction constitutes a rather controversial issue in the context of EFL learning, given that researchers have articulated various arguments either in favor of or against explicit grammar teaching. Most of the times implicit grammar instruction is not implemented in actual classroom practices given that teachers frequently adapt their methodology to fit the requirements...