Κριτήρια αναζήτησης: Stationenlernen
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Stationenlernen Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η εφαρμογή των παραμυθιών στο μάθημα της ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο για την προώθηση του μαθήματος των Γερμανικών ως ξένης γλώσσας μέσω ενός δημιουργικού και παιχνιδιάρικου τρόπου [Ελληνική] Ημερομηνία: 22-7-2023 Συγγραφέας: ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Das Thema dieser Arbeit ist der Einsatz von Märchen im DaF-Unterricht zur Förderung produktiver und rezeptiver Fertigkeiten durch eine differenzierte Herangehensweise. Das Ziel der Arbeit besteht darin, nachzuweisen, dass Märchen im DaF-Unterricht zu einer Steigerung der Motivation und einem erweiterten Lernerfolg durch einen differenzierten Unterricht führen können, wodurch sprachbezogene kommuni...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Methodische und Didaktische Prinzipien im Rahmen der Spracherwerbstheorien [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΙΔΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της διδακτικής εφαρμογής της κυκλοποιημένης ή κυκλικής μάθησης της ξένης γλώσσας, στα πλαίσια της διαφοροποιημένης μάθησης. Βασικός στόχος είναι η συσχέτιση των θεωριών μάθησης και κατάκτησης γλώσσας με την διδακτική πρακτική, εφόσον από αυτές προκύπτουν μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας, τόσο της πρώτης, όσο και της ξένης γλώσσας. Οι θεωρίες μάθηση...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: DAS SPIEL ALS MITTEL ZUR BINNENDIFFERENZIERUNG : THEORIE UND PRAXIS IM UNTERRICHT DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE IN DER GRUNDSCHULE [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: ΧΟΥΣΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο το “παιχνίδι ως μέσο δια-φοροποιημένης διδασκαλίας: θεωρία και πράξη στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό”. Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει, εάν το παιχνιδι μπορεί να είναι κατάλληλο μέσο για την αντιμετώπιση της ανομοιογένειας που πιθανόν να υπάρχει σε μια σχολική τάξη. Αυτό εφαρμόζεται σύμφωνα με τη μέθοδο των σταθμών εκμ...