Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Spielendes Lernen
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
DAS SPIEL ALS MITTEL ZUR BINNENDIFFERENZIERUNG : THEORIE UND PRAXIS IM UNTERRICHT DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE IN DER GRUNDSCHULE [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-09-2019 [2019-09-21]
ΧΟΥΣΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γερμανικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΕΡ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο το “παιχνίδι ως μέσο δια-φοροποιημένης διδασκαλίας: θεωρία και πράξη στο μάθημα της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό”. Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει, εάν το παιχνιδι μπορεί να είναι κατάλληλο μέσο για την αντιμετώπιση της ανομοιογένειας που πιθανόν να υπάρχει σε μια σχολική τάξη. Αυτό εφαρμόζεται σύμφωνα με τη μέθοδο των σταθμών εκμ...