Κριτήρια αναζήτησης: New literacies
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: New literacies Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E-learning in times of pandemic: Using Zoom and other web tools to teach Writing to students in a private language school [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μαλισιόβα, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation was to investigate the effectiveness and the practicality of web 2.0 tools with regard to writing skills in an e-learning environment in times of pandemic. In particular, a case study was conducted in two groups of EFL students, whose level was B1, according to the CEFR in a private language school in Athens. Three original writing lessons based on Padlet an...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Assessing the acquisition of new literacies and 21st century skills through project work in a wiki-based environment: An alternative assessment proposal for project work in the 3rd grade of Greek State Junior High School [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Geralexi, Anastasia Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): Meeting the challenges of today’s world requires a shift in assessment practices to measure the skills and literacies now valued in a diverse globalized society. Current approaches to assessment and the nature of complex 21st century skills and new literacies call for more sophisticated forms of assessment which can ideally take place within the framework of Project-Based Learning. Since measuring...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Google Documents: A useful tool to develop collaborative writing by increasing students' creativity and motivation in an EFL Context. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΕΞΑΡΧΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΑΘΗΝΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): In the digital world we live in, where technological tools are constantly evolving, new frameworks for learning are built. Specifically, Computer Assisted Language Learning contexts are created that replace traditional language teaching and simultaneously bear fruitful results for learners. In these contexts, students have the opportunity to develop new skills (‘new literacies’) and gradually esta...