Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Neuromarketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή στις Υπηρεσίες μέσα από την σκοπιά του Neuromarketing [Ελληνική]
Ημερομηνία:
10-09-2023
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΛΙΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's highly competitive corporate environment, the use of neuromarketing is very necessary. It gives a better insight into the behavior of customers by digging into the subconscious responses and motives of those consumers. With this knowledge, businesses are able to better adjust their marketing tactics and messaging to better resonate with the needs of their target customers. In addition, ...