Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Intercultural teaching
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
Petosi, Evangelia
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The aim was to identify teachers’ attitudes, understandings and practices towards ICC teaching. What is more, considering Byram’s (1997) dimensions of ICC, it aimed to explore the specific aspects of ICC considered as most important for their teaching context. Statistical analysis showed that EFL teachers have high appreciation for integrating ICC in ELT. Moreover, they seem to regard ICC as somet...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Investigating the intercultural and social potentials of the 4th grade textbook [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΒΡΑΚΑ, ΒΑΓΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, the intercultural and social dimension of education is widely recognized, raising voices that claim that “if education is not intercultural, it is probably not education” (Coulby, 2006, p. 246). Greece, as part of the European Union (EU), but also as an increasingly multicultural society, has gradually shifted its attention to a type of education promoting tolerance, equal opportunities ...