Κριτήρια αναζήτησης: FMCG
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: FMCG Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors affecting brand loyalty in the Fast Moving Consumer Goods Industry in times of economic downturn. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Κουρεμένου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Nowadays, consumers can choose the brand/ product of their preference among many alternatives. Besides all other challenges of competitive markets, marketers also face the challenge of keeping their customers loyal in order to succeed in having a sustainable business. This study will try to draw attention to the importance of loyalty as a competitive advantage. Especially in the FMCG sector wh...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Key drivers that affect consumer purchase intention for private label FMCG products [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-07-2018 [2018-07-25] Συγγραφέας: Oikonomou, Zoi Maria Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Το λιανεμπόριο έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δυναμικό αυτό περιβάλλον σε συνδυασμό με τις αλλαγές στις συνήθειες και στην γενικότερη αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών έχει ενθαρύνει τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων και τύπων καταστημάτων στο χώρο της λιανικής, όπως για παράδειγμα το ηλεκτρονικό εμπόριο, ή τα μεγά...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διαδικασίες λήψης αποφάσεων για την εξισορρόπηση των λειτουργιών και της διαχείρισης της ρευστότητας των επιχειρήσεων στον κλάδο των FMCG [Αγγλική] Ημερομηνία: 02-09-2017 [2017-09-02] Συγγραφέας: Kortesi, Evmorfia Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Operations and finance has been separately studied concerning their objectives, needs and the metrics they use. It is observed that they have different KPIs; Operations are focused on efficiency, quality, service level and productivity KPIs, while finance is interested in asset and liquidity management. Upper management needs the appropriate tool to process information and make decisions. Better i...