Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital platforms
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Governance and Strategic Management in Greece. The case of Special Secretariat for Private Debt Management, Ministry of Finance [Αγγλική]
Ημερομηνία:
11-09-2022 [2022-09-11]
Στάμου, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Governments make great efforts for improving operations of Public Administration,
providing quality service to citizens and simplifing the administrative procedures. Digital
development and the implementation of Strategic Planning, have an important role in
supporting the actions undertaken.
In this dissertation Strategic Planning and Digital Processes are studied. Practical ways
of achieving...
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
ΠΑΠΑΤΡΕΧΑ, ΕΛΕΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην ανάλυση της οικονομίας διαμοιρασμού, ως ένα φαινόμενο που έχει εξελιχθεί ραγδαία μέσω του διαδικτύου, δίνοντας την δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες και αγαθά. Περαιτέρω η εμφάνιση της οικονομίας διαμοιρασμού στην παροχή υπηρεσιών τουρισμού και φιλοξενίας κατέλαβε εξαπίνης τις οικονομίες και τις κοινωνίες σε πολλές περιοχές. Ωστόσο όμω...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Crowdfunding, an alternative way of raising capital. An exploratory study about how investors perceive project's quality and what finally motivates them to fund. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
03-09-2017 [2017-09-03]
Νάνος, Λέανδρος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Several innovative ways of raising capital have emerged through the years. Crowdfunding is considered one of the most popular. Throughout this dissertation we investigate how the crowd in a crowdfunding environment behaves when is called to decide whether to invest on a project or not. We mainly focus on the quality of a campaign and try to identify the determining quality factors for a successful...