Βρέθηκαν 4 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
DIGITAL MARKETING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Evolution and potentials of Social Media platforms to advertise brands with the usage of new AR or VR technologies [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΛΑΜΠΙΔΩΝΗ, ΕΥΔΟΞΙΑ
Σχολή:
Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού
Τμήμα:
Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση και η εξέλιξη των δυνατοτήτων των μεσών κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) να διαφημίσουν εταιρείες, προϊόντα και υπηρεσίες με προσθήκη και χρήση νέων τεχνολογιών AR ή VR. Πιο συγκεκριμένα διερευνάται κατά πόσο μπορούν οι νέες τεχνολογίες αφενός να χρησιμοποιηθούν από εταιρείες και αφετέρου να λειτουργήσουν θετικά για την καλύτερη και πιο εξατ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital Marketing: Importance and Contribution on Development of 4 and 5 Star Hotels in the Prefecture of Heraklion, Crete [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΔΕΛΗΜΙΧΑΛΗ, ΑΡΙΣΤΕΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η συγκεκριμένη διπλωματική έχει ως θέμα το ψηφιακό μάρκετινγκ στα ξενοδοχεία 4
και 5 αστέρων στο νομό Ηρακλείου Κρήτης.
Στόχος της διπλωματικής είναι η παρουσίαση και κατανόηση των σύγχρονων
εργαλείων του μάρκετινγκ και του τρόπου που συμβάλλει στην αύξηση εργασιών των
ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ψηφιακη εμπειρια μαρκας της Nike [Αγγλική]
Ημερομηνία:
02-09-2017 [2017-09-02]
Melachroinos, Evangelos
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In this dissertation, we aim to revisit the brand experience construct
presented by academia, for the Nike brand case study, which best
describes the mechanisms which influence online community
participation behavior and satisfaction and their interdependence,
according to the marketing literature. Thus, the two research hypotheses
relate to how brand experience, as a key construct, is a pred...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Ψηφιακό Μάρκετινγκ-Βασικές Αρχές και Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΠΑΤΑ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Nowadays, both marketing managers of companies as well as small business owners increasingly use digital media as a tool for marketing, display, advertising and promotion of their business and of their new products and services. But since the tools, the platforms and the forms of digital marketing are increasing and evolving constantly, the executives’ options are also increasing. So, the demand f...