Κριτήρια αναζήτησης: Cultural Management
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 11 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Cultural Management Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ‘Dimitsana: Open-Air Living Museum’. Proposal for planning, organization and operation of an ecomuseum at a traditional, populated town. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σήμερα, οι έννοιες «πολιτισμική κληρονομιά» και «αειφόρος ανάπτυξη» είναι πλέον άρρηκτα και αυτονόητα συνδεδεμένες μεταξύ τους μέσω σύγχρονων μοντέλων πολιτισμικής διαχείρισης, όπως το αξιοκεντρικό και αυτό της «ζώσας πολιτισμικής κληρονομιάς», που επιτρέπουν στις κοινότητες να διαφυλάξουν και να ερμηνεύσουν το πολιτισμικό τους απόθεμα, να επαναπροσδιορίσουν την ταυτότητά τους, να υιοθετήσουν πρακ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Diet, cultural heritage and regional development: the Tatoi Estate case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 19-09-2021 [2021-09-19] Συγγραφέας: ΝΑΤΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στόχος της παρούσης Διπλωματικής ήταν η διερεύνηση της σχέσης διατροφής και πολιτιστικής παράδοσης, με εστίαση στη Μεσογειακή Διατροφή ως άυλο αγαθό πολιτιστικής κληρονομιάς, καθώς και η συμβολή της πολιτιστικής διαχείρισης των αγαθών αυτών στην τοπική ανάπτυξη. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάστηκε η επίκαιρη προσπάθεια ανάδειξης του Κτήματος Τατοΐου, με επικέντρωση στην αναβίωση της παραδοσιακής αγροκ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Management & Marketing in specialized Museums in the info-communication postmodern era: Museums of Illusions internationally and in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Λυριτζή, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά την πολιτιστική διαχείριση και το πολιτιστικό μάρκετινγκ σε εξειδικευμένα μουσεία στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής μετανεωτερικότητας και συγκεκριμένα σε μουσεία οπτικών ψευδαισθήσεων στο εξωτερικό και την Ελλάδα. Ειδικότερα, μελετά προσεχτικά τη βιβλιογραφία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση, καθώς επίσης και τις διαδικτυακές πηγές, που αναφέρονται αρχικώς στην έννοια του μ...
Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΣΑΡΑΛΟΤΙΔΟΥ, ΣΟΦΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Είναι κοινώς παραδεκτό πως η ύπαρξη πολιτιστικής πολιτικής σε τοπικό επίπεδο συμβάλλει στην ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα των πόλεων, ειδικά σε περιόδους οικονομικών κρίσεων. Διαφαίνεται πως η ανάπτυξη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον πολιτισμό και αυτό το γεγονός αποδεικνύεται από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι πόλεις να διοργανώνουν ποικίλες μορφές πολιτιστικών εκδηλώσεων που αναβαθμίζουν ποιοτ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: International Youth Meeting of Ancient Drama, Music and Sport "Olympia en Dio": Promoting Intercultural Dialogue and Strengthening the Link between Culture and Education [Αγγλική] Ημερομηνία: 21-09-2019 [2019-09-21] Συγγραφέας: Στεργιοπούλου, Θάλεια Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Κατά την συγγραφή της παρούσας μελέτης επιχειρήθηκε να προσδιοριστεί ο ρόλος και η συμβολή της Διεθνούς Νεανικής Συνάντησης Αρχαίου Δράματος, Μουσικής και Αθλητισμού «Ολύμπια εν Δίω», η οποία διοργανώνεται από το Γραφείο Καινοτόμων Δράσεων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πιερίας στην ανάπτυξη του Διαπολιτισμικού Διαλόγου και στην ενίσχυση του διπτύχου Πολιτισμός και Εκπαίδευση. Στο θεωρη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The decisive role and dynamics of the Cultural Leader for successful Strategic Management and for ensuring sustainability in modern Cultural Organisations: a study of Cultural Leadership cases in Europe and the United States of America. [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2018 [2018-09-23] Συγγραφέας: Ροζάκης, Δημήτριος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην εργασία αυτή επιχειρείται η θεωρητική και πρακτική διερεύνηση του ρόλου και της δυναμικής ενός Ηγέτη Πολιτισμού για την αποτελεσματική Στρατηγική Διαχείριση και τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του Οργανισμού Πολιτισμού, στον οποίο ανήκει και τον οποίο έχει ταχθεί να υπηρετήσει. Συνεπώς, στο θεωρητικό μέρος διερευνώνται στα αντίστοιχα κεφάλαια η Στρατηγική Διαχείριση Πολιτισμού και η Πολιτιστι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Exploring options in promoting theme-based museums: A comparative study in the fields of management and communication between the Hellenic Navy's vessels functioning as nautical museums (battleship "G.Αverof", Fletcher-class destroyer "Velos", trireme "Olympias") & privately sponsored Hellas Liberty. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: ΤΣΙΑΒΟΥ, ΣΤΥΛΙΑΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εξωστρέφεια είναι βασικό ζητούμενο για τα μουσεία, τους αρχαιολογικούς χώρους και τα πολιτιστικά ιδρύματα σήμερα. Το άνοιγμα αυτό στην κοινωνία είναι συνυφασμένο και με τη διεύρυνση του όρου «μουσείο» και το άνοιγμα σε χώρους που περιλαμβάνουν αντικείμενα τα οποία είχαν πρακτική αξία στο παρελθόν και που σήμερα έχουν αποκτήσει συμβολική αξία, συνδέονται με συλλογικές ή και εθνικές μνήμες και με ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural activities at Heraklion Crete and the local community (1981 - 2016) [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: Φράγκος, Εμμανουήλ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι να εξετάσει αρχικά σε θεωρητικό πλαίσιο το φαινόμενο των πολιτιστικών δραστηριοτήτων και της σχέσης που έχουν με το κοινό όσον αφορά την μορφή τους, την επικοινωνία τους και την απήχηση που έχουν σε μια τοπική μερίδα. Έπειτα ως στόχος τίθεται η παρουσίαση των σημαντικότερων πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Ηρακλείου σε ένα ιστορικό πλαίσιο με αφετηρί...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of Cultural Executives in Organization,Administration and Communication Strategy, in the theater space. Comparative analysis between Greek and Foreign Theatre Enterprises [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-05-2017 [2017-05-14] Συγγραφέας: Φύκα, Φωτεινή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εκπόνηση της Διπλωματικής Εργασίας «Ο ρόλος των Πολιτιστικών Στελεχών στην Οργάνωση, Διοίκηση και Στρατηγική της Επικοινωνίας, στο χώρο του Θεάτρου. Συγκριτική ανάλυση μεταξύ Ελληνικών και Ξένων Θεατρικών Επιχειρήσεων» επιδιώκει να μελετήσει το Θέατρο διαχρονικά, ως μορφή τέχνης, ως χώρο Πολιτισμού, εμπειρίας και παραγωγής Πολιτιστικών Αγαθών. Κεντρικό σημείο θα είναι η ανάλυση του ρόλου των Πο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural management and communication strategy of regional museums of Athens. The case of the Brauron Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: Ευαγγελιναρά, Ευτέρπη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τα μουσεία είναι πολιτιστικοί οργανισμοί που έχουν να αντιμετωπίσουν ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών, αλλά και μιας συνεχόμενα εξελισσόμενης τεχνολογίας. Με τον σύγχρονο εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα του το μουσείο πρέπει να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις ενός ενημερωμένου και ποικιλόμορφου κοινού. Επομένως οφείλει να αναπτύσσει μια επικοινωνιακή στρατηγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Cultural communication and promotion of the cultural heritage. The case of the archaeological museum Arta [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΤΟΪΚΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η έννοια της επικοινωνίας βρίσκεται σήμερα σε κεντρική θέση στη λειτουργία των πολιτιστικών οργανισμών. Ο δυναμικός και πολύπλευρος χαρακτήρας της μπορεί να καταστεί εκμεταλλεύσιμος από τους ενδιαφερόμενους πολιτισμικούς φορείς προκειμένου να ολοκληρώσουν αποτελεσματικά τους στόχους τους. Η διαδικασία της επικοινωνίας ως προς τα συστατικά της στοιχεία μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο ώστε ...