Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Cultural Dimensions, Πολιτισμικές Διαστάσεις
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Culturally-informed Alternative Methods of Assessment in the Greek State Junior High School TESOL Classroom. The Case of Project Work as a Formal Method of Assessing Students’ Academic Achievement. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Μπόζιου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): Language testing and assessment in the Greek State Junior High School TESOL classroom is mainly materialized through traditional standardized testing techniques. Traditional term “paper-and-pencil” achievement tests constitute the most important method of learner evaluation and are highly regarded by Greek students, who expect term summative grades to be based on their performance in these tests. ...