Κριτήρια αναζήτησης: Consumers' Behaviour
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Consumers' Behaviour Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Methods of Promotion and Usage of Advertisement in Social Media Networks [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Ασαργιωτάκη, Ανδρονίκη Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα (ΓΤΠ) Περίληψη (Abstract): Η ανάπτυξη του web 2.0 και η εμφάνιση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα τους και το βαθμό επιρροής του καταναλωτή, ο οποίος διαδραματίζει πλέον ενεργό και συνεργατικό ρόλο στις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δυνατότητα τους να απευθύνονται εκθετικά σε ένα πολυάριθμο κοινό τα καθιστά σημαντικά εργαλεία για ολοκληρωμένες...