Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Consumer Trust
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η Επιχείρηση στη νέα Ψηφιακή Εποχή: Ο Δυναμικός Ρόλος του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην επίτευξη Βιώσιμου και Κλιμακούμενου Ψηφιακού Μετασχηματισμού [Ελληνική]
Ημερομηνία:
13-09-2025
ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΡΩΣΣΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's rapidly evolving digital landscape, businesses are compelled to adapt to new technologies and consumer behavior in order to remain competitive. This dissertation explores the dynamic role of digital marketing and new technologies in driving sustainable and scalable digital transformation within businesses. As digital transformation reshapes how businesses operate and please consumer dem...
The use of Blockchain in Agro-food Supply Chain and its impact on consumers’ trust; A case study.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η χρήση της τεχνολογίας Blockchain στην Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο αντίκτυπος της στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Μια μελέτη περίπτωσης. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
21-07-2024
ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΓΑΔΕΛΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (ΔΕΑ)
Περίληψη (Abstract): The agricultural products are part of the daily life of most of consumers, thus their trust on what they are consuming is essential. Nowadays, we see that more and more the consumers are prioritizing the sustainable and ethically produced products, the need of traceability is becoming more and more popular. The blockchain technology can help to enhance the supply chain tracking, efficiency and tra...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Customer Satisfaction of Telecom Operators in Greece towards innovative e-services provided. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
Kritselis, Andreas
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): In today's highly complex and highly competitive business environment, it has become imperative for businesses to achieve high customer satisfaction for their long-term sustainable survival and growth. Just as in companies in other business sectors, so in the telecommunications industry, building customer relationships is seen as the most important means of achieving it. The purpose of this disser...