Κριτήρια αναζήτησης: Consumer Trust
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Consumer Trust Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η χρήση της τεχνολογίας Blockchain στην Εφοδιαστική Αλυσίδα και ο αντίκτυπος της στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Μια μελέτη περίπτωσης. [Ελληνική] Ημερομηνία: 21-07-2024 Συγγραφέας: ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΓΑΔΕΛΛΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (ΔΕΑ) Περίληψη (Abstract): The agricultural products are part of the daily life of most of consumers, thus their trust on what they are consuming is essential. Nowadays, we see that more and more the consumers are prioritizing the sustainable and ethically produced products, the need of traceability is becoming more and more popular. The blockchain technology can help to enhance the supply chain tracking, efficiency and tra...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer Satisfaction of Telecom Operators in Greece towards innovative e-services provided. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Kritselis, Andreas Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In today's highly complex and highly competitive business environment, it has become imperative for businesses to achieve high customer satisfaction for their long-term sustainable survival and growth. Just as in companies in other business sectors, so in the telecommunications industry, building customer relationships is seen as the most important means of achieving it. The purpose of this disser...