Κριτήρια αναζήτησης: Constructivism
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Constructivism Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Light, shadow and movement in work of Laszlo Moholy-Nay: applications in lighting design. [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Κωνσταντίνου, Βασιλική Σχολή: Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού Τμήμα: Σχεδιασμός Φωτισμού (ΣΦΠ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή μελετά το έργο του Laszlo Moholy-Nagy και τη σχέση που έχουν τα έργα του με το φως, τη σκιά και την κίνηση. Το πρώτο κεφάλαιο περιγράφει τη ζωή του∙ πού μεγάλωσε, το διδακτικό του έργο στο Bauhaus και αργότερα στη νέα σχολή στο Σικάγο. Επίσης, γίνεται αναφορά στον Κονστρουκτιβισμό, από τον οποίο επηρεάστηκε πολύ το καλλιτεχνικό του έργο. Στη συνέχεια, περιγράφονται αντιπροσωπευτι...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE PEDAGOGICAL VALUE AND MOTIVATIONAL IMPACT OF THE INTERACTIVE WHITEBOARD ON YOUNG LEARNERS’ EFL LEARNING PROCESS [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2017 [2017-09-23] Συγγραφέας: ΝΑΟΥΜΙΔΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation investigates the use of the Interactive Whiteboard in a particular EFL context and examines its role and impact on students’ engagement and motivation to learn. A small-scale class of young learners who have been learning English in a private foreign language center in a community in Volos, were questioned about their opinions regarding the IWB as an instrumental tool. The partic...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Διερευνώντας την ολοκληρωτική εφαρμογή της μεθοδολογίας σχεδίων εργασίας στην ξενόγλωσση ελληνική τάξη. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΝΤΑΛΛΑ, ΒΑΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation explores the implementation of project-based learning (PBL) in Greek EFL classes. The purpose of this study is to illustrate how PBL is carried out in Greek educational contexts, especially in relation to English as a school subject, EFL teachers’ and students’ attitudes towards this method and, ultimately, to investigate whether teachers and learners are ready to abandon the use...