Κριτήρια αναζήτησης: Collaborative writing
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Collaborative writing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: E-learning in times of pandemic: Using Zoom and other web tools to teach Writing to students in a private language school [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2021 [2021-09-25] Συγγραφέας: Μαλισιόβα, Νίκη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation was to investigate the effectiveness and the practicality of web 2.0 tools with regard to writing skills in an e-learning environment in times of pandemic. In particular, a case study was conducted in two groups of EFL students, whose level was B1, according to the CEFR in a private language school in Athens. Three original writing lessons based on Padlet an...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Using Google Docs to engage young learners in collaborative writing: a project-based case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Τσατζαλή, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The present dissertation explores the efficacy of Google Docs to engage a group of young EFL learners in collaborative writing, through a project-based approach of learning. Particularly, a small-scale case study is conducted in a Private English Language Institute, with young participants of A2 language level (Council of Europe, 2001), in order to examine the contribution of the aforementioned We...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Integrating Google Docs in the teaching of writing to enhance process writing and motivate students in Vocational School [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Σφαιροπούλου, Ζωή Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of the present dissertation is to investigate the way that information technology can be embedded in the process of teaching the writing skill within the context of the vocational high-school. The study aims at using Computer Assisted Language Learning in ways which can motivate particularly adolescent and adult students in learning the writing skill. Thus, it explores the educational ...