Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Coh-Metrix 3.0
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Implementing Peer and Self Assessment for the Development of Young EFL Learners' Writing Competence [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Καλδάνη, Παρασκευή
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The aim of the present research has been two-fold. First, it sought to investigate the degree to which peer and self-assessment can improve young learners’ L2 writing competence. In addition, it aimed at exploring learners’ perceptions towards alternative methods of assessment. The quasi-experimental study was utilized in the context of a public elementary school focusing on two intact classes of ...