Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Classical conditioning learning
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία:
07-2019 [2019-07]
ΝΙΤΣΑ, ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη καταναλωτική κοινωνία η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη
σχέση μεταξύ προιόντος και καταναλωτή. Αποτελεί το μήνυμα ανάμεσα στον πομπό και
τον δέκτη. Ένα μήνυμα που πρέπει να αποκωδικοποιηθεί και να ερμηνευθεί σωστά
προκειμένου να κατανοηθεί και να πείσει εν τέλει τον δυνητικό αγοραστή να προβεί στη
διαδικασία της αγοραστικής απόφασης. Η διαφήμιση δεν γνωστοποιεί απλώς πρ...