Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Carte mentale, Vocabulaire, FLE, Motivation, Pédagogie ludique, Jeunes apprenants
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η χρήση του νοητικού χάρτη στην τάξη της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας: μια παιγνιώδης και δημιουργική προσέγγιση για την επανάληψη του λεξιλογίου σε μαθητές ενός Κέντρου Ξένων Γλωσσών [Ελληνική]
Ημερομηνία:
20-07-2025
ΜΑΡΙΑ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (ΓΑΛ)
Περίληψη (Abstract): RESUMÉCe mémoire porte sur l’utilisation des cartes mentales dans l’enseignement du vocabulaire en classe de français langue étrangère (FLE), auprès des jeunes primo-apprenants de niveau A1 dans un Centre des Langues Étrangères. L’objectif principal est d’examiner dans quelle mesure cet outil visuel, structurant et créatif peut faciliter la mémorisation du lexique, favoriser l’autonomie des appren...