Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
COVID - 19
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
MARKETING STRATEGIES IN LUXURY HOTELS IN THE COVID 19 ERA [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σήμερα, ο ρόλος που διαδραματίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη σύνδεση των επιχειρήσεων με το κοινό τους είναι πολύ σημαντικός. Ιδιαίτερα σε περιόδους που υπάρχουν κρίσεις, όπως παραδείγματος χάριν ήταν η πρόσφατη κρίση που δημιουργήθηκε από την εξάπλωση της πανδημίας του Covid - 19, αναδεικνύεται περαιτέρω ορόλος των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα μέσο επικοινωνίας των επιχειρήσε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The role of Human Resources management before, during and after the COVID - 19 crisis in first class hotels in Ioannina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Αθανασοπούλου, Μαγδαληνή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βιβλιογραφία η οποία εξετάστηκε για τη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία υποδηλώνει ότι η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (HRM) έχει θετική επίδραση στην οργανωτική απόδοση μιας επιχείρησης. Ωστόσο, το HRM στον τουρισμό και στη βιομηχανία της φιλοξενίας γενικότερα, χαρακτηρίζεται από βραχυπρόθεσμα και περιορισμένα μέτρα και ως εκ τούτου, συχνά ο τομέας του τουρισμού βρίσκεται αντιμέτωπος με μια α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Digital activity of modern Greek museums in the COVID – 19 era. Case study of the Acropolis Museum and Byzantine & Christian Museum. Technological proposals for cultural communication with the public. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2021 [2021-09-26]
Γκόγκου, Θεοδοσία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Την εποχή της κρίσης του COVID-19, τα μουσεία παγκοσμίως καταβάλλουν προσπάθειες για
να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους στην ανάπτυξη και ανάδειξη της πολιτιστικής
επικοινωνίας και κληρονομιάς, με αξιοποίηση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και διαμόρφωση
ψηφιακού πολιτιστικού περιβάλλοντος με ποικίλες ηθικές, αισθητικές και κοινωνικές αξίες.
Τα σύγχρονα ελληνικά μουσεία ενσωματώνουν σταδιακά ψηφια...