Κριτήρια αναζήτησης: COLLABORATIVE SCHOOL– BASED LEARNING
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: COLLABORATIVE SCHOOL– BASED LEARNING Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: TEACHERS’ BELIEFS IN THEIR PROFESSIONAL DEVELOPMENT WITHIN SCHOOL ORGANIZATION AS WELL AS THEIR INTERPERSONAL AND COLLABORATIVE RELATIONS AS REPRESENTATIVE FACTORS OF THE SCHOOL CULTURE. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2019 [2019-09-22] Συγγραφέας: ΠΙΤΣΟΥΝΗ, ΖΩΗ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ) Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των γνώσεων, των στάσεων και των πρακτικών που χρησιμοποιούν. Ταυτόχρονα αποτελεί και ζητούμενο των εκπαιδευτικών πολιτικών και κοινωνική απαίτηση. Η συνεργατική μάθηση αποτελεί μορφή επαγγελματικής ανάπτυξης και συνδέεται με την κουλτούρα του σχολικού οργανισμού, ο οποίος μπορεί να οδηγηθεί με την επιτυχή εφαρμ...