Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
COLLABORATIVE SCHOOL– BASED LEARNING
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TEACHERS’ BELIEFS IN THEIR PROFESSIONAL DEVELOPMENT WITHIN SCHOOL ORGANIZATION AS WELL AS THEIR INTERPERSONAL AND COLLABORATIVE RELATIONS AS REPRESENTATIVE FACTORS OF THE SCHOOL CULTURE. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΠΙΤΣΟΥΝΗ, ΖΩΗ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των γνώσεων, των στάσεων και των πρακτικών που χρησιμοποιούν. Ταυτόχρονα αποτελεί και ζητούμενο των εκπαιδευτικών πολιτικών και κοινωνική απαίτηση. Η συνεργατική μάθηση αποτελεί μορφή επαγγελματικής ανάπτυξης και συνδέεται με την κουλτούρα του σχολικού οργανισμού, ο οποίος μπορεί να οδηγηθεί με την επιτυχή εφαρμ...