Κριτήρια αναζήτησης: CALL, LMS, Moodle, teachers’ attitudes, secondary education
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: CALL, LMS, Moodle, teachers’ attitudes, secondary education Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Ερευνώντας τις στάσεις και απόψεις των καθηγητών αγγλικής γλώσσας απέναντι στην εφαρμογή της εκπαιδευτικής πλατφόρμας Moodle στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΚΑΤΕΡΤΣΙΔΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation focuses on the Moodle platform, an open-source Learning Management System (LMS) that supports blended and online learning and aims to examine English teachers’ perceptions and attitudes towards the use of this tool for the creation of blended courses in secondary education.