Κριτήρια αναζήτησης: Brand name
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Brand name Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The advertising of a private school unit in the years 2000-2020 [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-03-2021 [2021-03-20] Συγγραφέας: Αρμάου, Ελισάβετ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Δημιουργική Γραφή (ΔΓΡ) Περίληψη (Abstract): Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας πομπός προσελκύει το ενδιαφέρον ενός δέκτη στο αγαθό που προσφέρει. Ο τομέας του μάρκετινγκ βοηθά μία επιχείρηση να προωθήσει και να κάνει γνωστά όχι μόνο τα προσφερόμενα αγαθά της αλλά και τα στοιχεία εκείνα που τη διαφοροποιούν από όλες τις άλλες. Για να μπορέσει να μεταδοθεί το -διαφημιστικό- μήνυμα από τον πομπό στον δέκτη είναι απαραίτητη η ύπαρξη...
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γερονικολού, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής εργασίας, επιχειρείται η διεύρυνση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που αναπτύσσονται στην περιοχή της Θήβας και η εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η εκπόνηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ έχει ως στόχο την ανάδειξη της Θήβας ως έναν τουριστικό προορισμό όλου του έτους, προβάλλοντας τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που ήδη υπάρχουν και εκείνες που μπ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Ιdentification of museum brand names with the artist they are named after. Key of success or stagnancy? A comparative analysis of Jane Austen Centre-Museum in Bath, UK and Papadiamantis Museum in Skiathos, Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-03-2016 [2016-03-25] Συγγραφέας: ΜΠΑΣΟΥΡΗ, ΖΩΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης και του έντονου ανταγωνισμού, η επιβίωση των πολιτιστικών οργανισμών καθίσταται πιο δύσκολη από ποτέ. Για να μπορέσουν να επιβιώσουν οι σημερινοί πολιτιστικοί οργανισμοί στις νέες αυτές συνθήκες θα πρέπει να αναπροσδιορίσουν το σκοπό και τη λειτουργία τους και να τη στηρίξουν σε σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους της επιστημονικής διοίκησης.Το μουσείο, ως ένας ε...